Kérdésed, problémád van? Katt ide!

Kosár

Nincs termék a kosárban.

Menü

Hírlevél

E-Magazin

Év végi lelassulás. Így hozd ki a legtöbbet az év utolsó hónapjából

Karácsony előtt sokan, főleg nők, anyák hajlamosan túlvállalni magukat.
Nagy felhajtást akarnak karácsonyra, hogy minden tökéletes legyen, sok a munka is a melóhelyen az év vége miatt, kezdődik a téli szünet, a gyerekek otthon maradnak nagypbb és nagyobb kupit csinálni, de a nagytakarítás még mindig hátra van.

Ne stresszelj! Lassulj le, engedd el az elvárásokat, és élvezd a telet. Hisz gyönyörű!

Íme az én bevált, személyes tippjeim a flow téli érzésre:  


1, reggeli jóga:                        

Itt igazán nem lehet kifogás a „nincs időm mozogni” , 10-15 perc nyújtás, jógapóz is átmelegít, megmozgatja a tagjaidat, helyreállítja a légzést és a helyes testtartást, mosolyt csal az arcodra.


2, forró tea, kávé vagy forrócsoki napindítónak, amit a következő melengető fűszerekkel turbózhatsz fel a leghidegebb reggeleken:

Fahéjrúd, friss gyömbérkarika, vagy teatojásban kardamom és szegfűszeg. A fahéjrúd és gyömbér zöld teában különösen finom, kávéba és forró csokiba pedig bátran keverhetsz szerecsendiót, szegfűszeget, kardamomot! Ezek a fűszerek nem csak melengetnek belülről, de szájüreg és torokfertőtlenítő, antibakteriális hatásuk miatt is nagyon jótékonyak hideg időben.

 


3, szaunázz:

Ha teheted, menj el szaunázni! Engem egy hétre is feltölt, felmelegít 1-2 szaunaszeánsz.


4, esti bevackolás:

Egy bögre forralt bor vagy forró csoki otthon, a kanapén bekuckózva egy meleg kockás pléddel, egy jó könyvvel vagy egy jó filmmel csodákra képes. Feledteti a nap minden nyűgjét-baját, így kisimultan, ellazulva bújhatsz az ágyba.

Neked mik a bevált tippjeid? Küldd el nekem, ha megosztanád másokkal is.